Pagi Yang Indah

Assalamualaiumussalam...

pagi ni semua orang byk dah ada kt rumah...aku n rumate lom balik lg..
biasa la setia,, haha... rumah sama2 kt kelantan,, senang,,, beli tiket sama,,heeee
lgpn aku ni blom tidur 1 ari lg ni...hahaha

arini akan diadakan majlis hari guru...
so majlis tu aku kn hadir walaupn terpaksa, dan aku kn tidur disana..hehe

semua da fikir pasal balik...kemas barang...
aku ni tabiat bila jer nk balik, malas pulak,, bila da smpai rumah,,xnk dtg sini pulak...hhuhuhu

TAPI kn aku ada berita GEMBIRA...

Mak aku nk beli MOTOR kt aku...
WAAAAAAAAAAAAAAAA..... tp pakai duit aku la,,, da besar kan,,,xnk sushkn mak ayah,, nk bende, beli sendiri,, baru berdiri diatas kaki namanya(berdikari)...haha

xsabar nk naik motor baru,,, finally aku dpt merasa motor baru...yay...
hehehe.... boleh merempit di maktab..YAYYYY!!1!!!!m..hehehe

Tu jer...pastu malam ni balik suda aku... .. balik umah n tido..hahah

k
wasallam...

0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee