Matematik ♥

Assalamualaikum...

ni nk citer sikit la sal math... sikit jer.. mentang2 la aku ni bakal cikgu math...INSYAALLAH...Aminnnn...
Math ni ramai yg x suka,,ak pasti,, sbb dulu pn aku x suka...
aku pndai operasi tolak dan bahagi time darjah 3, tu pn sepupu aku ajar,,,

bila da start pndai, mula minat math aku smakin tinggi,,, smpai la skrng...haha

eh, lari topik lak...
math ni kalau nk tgk,, ada rahsia jgk,,, rhsinya kita tgk pada solution la...
byk symbol bila kira2,,bila diubah dan direka... jd i love u lak...
jd ayat2 cinta lak...hahaha

lau kita tgk love...dia ada sementri HEARTkn... ni tunjukkan sebelah laki dan sebelah perempuan...
love bentuk dia sama kn...ni menunjukkan
"lelaki yg baik untuk wanita yg baik" n sebaliknya...hehe

Insyaallah semua dpt yg baik...^^

dengan math, org dpt luahkan cintanya...cm nobita... tgk gmbr tuh...haha
lau kita tgk,, kita kn suka sorang2...bukan gila,,, tp gembira...

tp kn ngn math jgk la, kita dapat buat rahsia,,,contohnya buat kod...
dlm hidup kita, semuanya ada math...
so suka la kt math,,,

(cm tunggang langgang jer ayat aku ni)..haha

btw...

suka la math..
Wassalam..

0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee