Berakhirnya Tugasku

Assalamualaikum Hamba Allah sekalian

finally aku berada di penghujung ketua kelas...
perhh,,, seronok la jgk.. sbb semua tugasku telah aku buat (yer ker buat??haha)

tp x kisah la sbb aku rase mmg patut pn aku rase gembira
sbb tugas yg aku pikul telah pn dialih kepada orang lain...yahooo

tp selama aku jd ketua kelas ada baiknya dan ada x baiknya

yg baiknya aku dpt pengalaman baru, iaitu menguruskan kelas,
baru aku tau selama ni jd ketua kelas bukan sekacang yg korang sangkakan,
kene jumpa pensyarah la, cari pensyarah la..
yg paling penting, TOPUP,,haha,,, call pensyarah,,,

pastu dalam kelas pape masalah, ketua yg dicari 1st..
tp aku ase sem ni kawan2 aku xde masalah kot..
semuanya OK.. peace your...

yg xbaiknya,
aku rase cam aku x buat keje jer..
aku ase cam penolong jer tolong aku..aku rase cam kurang jer,,,
by the way, thank you to penolong aku...

nasib baik aku ada penolong yg berintegriti..haha
best bekerjasama ngn penolong nih, sama2 rosakkan kelas..hahaha
tq penolong..haha

pastu kawan2
timo kasih la sebab selalu menolong n support aku dr belakang,,,
tanpa korang semestinya sush aku nk berdiri diatas kaki sendiri..cheehhh...

aku ase JPP aku x log in la..
sbb ketua pn da penat, JPP lg la...haha

Lastly
aku nk ucap terima kasih kt kawan2 n penologn sbb bantu aku sem ni,,, tq veryyyyy
yyyyyyyyyyyyy muccchhhh,,

Muaaaahhhh,,,, kiss sikit...hahaha

♥♥♥♥♥




4 comments:

Komen jer...Jangan Malu..Heee