Exam Daaaahhhhh H.A.B.I.S ! ! ! ! !

Assalamualaikum....

waaaaa....exam baru jer habis....MErdekanya rasa..haha.. sapa x rasa merdeka ..heeeeeee
Alhamdulillah ya Allah...
buat pertama kalinya aku dapat jawab dengan tenang...walaupun ada yg xdpt jawab... tu biasalah, kelemahan ku...huhu

x terkata aku ni rasa merdeka...seronok sangat...pasni dpt jumpa PAMILI...yahoooo...
balik kampung....ooo balik kampung.... ooo naik moto baru...ops...hahaha
tp seronok ni utk sem ni jer,,, sem depan ada exam lak...
lantak la... yg penting arini ari pemerdekaannyapun aku...hahaha

tp sebelum balik... kene la enjoy ngn kawan....x sabarnya
enjoy kt TESCO jer la...tu la tempat yg strategik... waaaa..... MERDDEKA ♥♥♥♥♥


gembiranya aku,,, aku study habis-habisan sem ni..perh, result gempak sikit kot...Insyaallah...heee
sikit jer,,, hehe,,,
malam ni nk buat per yer...STUDY???? ha ha ha... lawak di situ...
MOVIE TIME or DOTA time kot...hehehehehe
perempuan msti Movie time... nk kata main dota diorang,lmbt lg,,,,semua solehah,,,haha...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE<,,,,,,
GEMBIRAAAAAAAAAAAAAAAANNNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,,,,

xterkata aku ni....hehe

daa.....
Wassalam..
=)))))))))))))))))))

0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee