Hari Guru ke Hari Apa ni?? + Isu Parking

Assalamualaikum...

pagi td ada lah sambutan hari guru yg aku ckp td...
tp kan aku betul2 x puas hati la,, tu bukan hari guru, tp hari ucapan terlama sedunia...
perhhhhh,,, ucapan yg diberi oleh seorang pensyarah lama gila, dekat 1 jam....
baru 1 pensyarah,, kalau 3,????? hrmmmm.....

lgpn ucapan tu bukan pasal hari guru langsung,, tp pasal peraturan plak...
geramnya aku... yg aku x puas hati skali la,, pasal parking, aku malas nk citer jer...tp aku citer sikit la...

ada ker patut,, buat arking habis beribu,, last2 xleh parking,,, aper ke BODOH cmtuh,,, eeeeeee geram,,maklum la,, kenderaan bukan kegunaan, tp kemudahan,, mmg la kemudahan, tp kalau da dia suh parking 500m jauhnya dari tmpt kolej kediaman,, buat penat la bawak kenderaan..

aku yg nk bawak motor pn rasa malas sudah ngn parking ni,,, geram betul la...ermmmm...
nasib baik malam ni balik... tenang jugak hati aku...heeeeeeeeeeeee....

ermm... tu jer kot sesi luah perasaan yg aku geram....
erm...k

wassalam...

"SAYA MAHU RIJENG BALIK"""

0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee