Mohon Ampun dan Maaf (Nisfu Syaaban)

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..

Bersyukur teramat sangat kepada Allah Subhanahuwataala kerana dengan keizinan, kebenaran, limpah kurniaNya Muhammad Shafiq Bin Dollah masih bernyawa di atas muka bumiNya..

Sempena Masuknya Nifsu Sya'ban iaitu malam ni lps Maghrib, buku catatan amalan kita akan dinaikkan dan buku catatan amalan baru akan diturunkan...

Insyaallah, dengan buku amalan baru tu,, kita dapat melakukan perubahan yang tinggi...Insyaallah..
Sebelum buku amalan lama diangkat..Aku memohon maaf kepada semua kawan8 aku, yg slalu aku kenekan tu...hehehe.. gurauan semata-mata,, tanpa gurauan semestinya ndak lengkap idup kita...hehe

Aku memohon maaf lagi dari ujung rambut hingga hujung kaki diatas kesalahan aku lakukan korang pendamkan...hehehe,,,

Bermulanya buku amalan baru kita,, jom kita buat Ibadah banyak,Insyaallah hidup diberkati...Aminnn...^^

Wassalam

0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee