♥ TRANSFORMERS ♥

Assalamualaikum...

Lps berbuka jer, terus solat Magrib n then mandi,,,tu la hari2 aku buat time Ramadhan...
Lps tu Baca2 sikit n kemudian pi Tarawih,,,
Tarawih kadang2 pi kt luar,,, tp minggu ni aku pi kt luar sbb best solat kt Masjid,, surau pn best,,, semuanya best,,, tmpt berbeza tp tujuan yg sama,,,

Td bila sampai jer kt Masjid ternampaklah seorang hamba Allah yg dah berusia,,
nmpk lah kesusahan time dia solat (kantoi aku dtg lewat solat,,,heee) nk duduk antara dua sujud pn susah,,,rasa kesian pn ada,, tp Alhamdulillah, walaupun hamba Allah itu mempunyai kesusahan utk solat, dia ttp solat jgk,,,keuzuran bukan satu alasan,

"Alangkah ruginya jika aku x menggunakan usia muda aku ini untuk beribadah kepada Allah"
tu lah ayat yg selalu bermain dlm kepala aku bila melihat hamba Allah itu,,,

Alangkah beruntungnya aku masih kuat sekarang ini untuk beribadah kepada Allah,
Syukur Alhamdulillah aku dikurniakan kesihatan yg baik,,,

Alhamdulillah YA Allah,,,
Engkau telah menggerakkan hati kami untuk beribadah kepada Mu,
dan menimba ilmu agama yang kurang,,, Alhamdulillah,,,

Alhamdulillah,,,
ptg tadi sebelum berbuka,
Seorang hamba Allah ini menawarkan diri untuk memimpin kami,,,
Alhamdulillah,,,
Di waktu kami sedang mencari ilmuMu ini, kau hantarkan kami seorang insan untuk mendorong kami kejalan yang benar,,,

group kami ialah group "TRANSFORMER"....heeee
TRANSFORMER TRANSFORMER TRANSFRORMER.....heeee

Wassalam^^

0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee