Study + Suka Tolong Kawan


arini orang sibuk study, maklumla esok exam. semua struggle nk dpt tinggi lam exam,,
sapa xnk...aku pn nk,, so, nk tinggi kene la study tinggi...
STUDY GEMPAK, RESULT GEMPAK...haha
tp kan aku benci yg org kuat study ckp cmni kt org yg kurang study..

"harap x menangis time jawab exam"...

aku bukan apa, sedih jgk bila org ckp cmtu kt kawan kita sendiri,
bukan pa, bg jer la semangat kt dia, mana tau dia pn study time korang tgh tido,,
korang mana tau,,, kadang2 yang byk study tuh, markahnya kurang dari yg kurang study,,,
aku ada bukti, tp malas nk gtau...

mmg bagus pn study, tu aku xnafikan, sbb korang akan rasa tenang bila jawab exam,,,
mmg aku ni org x suka study gak...hahahaha... tp study la jgk,, gila apa x study,,,
tp tabiat aku kn,,haha




aku suka bg org semangat n ajar org yg lemah,,
aku rndu wktu sekolah dulu,, lam kelas dulu, ramai pljr gangster nk suh aku ajar...perhhh...
tp boleh la sikit2...tp aku x gangster,,,haha..tp skrng ramai da x perlukan pertolngan aku,,
sbb semua da pandai,, aku pn jd malas nk study,, dulu nk ajar org,, kene la study jgk...heeeeeeee

dulu time exam,,,

aku lah org paling happy bila bg tiru kt kawan...shhhh,,hehe
tolong diorang... bukan diorang malas,, tp diorang dah usaha yg terdaya,,
mungkin pengetahuan diorang lmbt sikit...sikit jer,,,
time aku sush, diorang lak tolong aku,, ni gunanya kawan...
belajar dari peniruan...itu aku x tipu...
semua yg kita belajar atas muka bumi ni, semua kita tiru,,, jgn tipu la kalau x meniru...
setiap org ada kelebihan dan kelemahan.,..Remmember IT!!!

 senang jer ko nk bg semangat kt org...
just katakan, bende ni senang, pastu ikut kata hati korang...
pressure study will not make anything change,,,,perhhh,, speaking doohhhhh....

ini berlaku kt aku, aku tgk org semua study,, aku jer relax,,
pastu aku fikir la nk study la, tp x jd pape.... so, utk elakkan stress, ikut jer hati korang...
(macam pelik jer ayat aku ni dr atas..harap korang faham..hahaha)

pastukan ada satu tabiat lg...

 time org yg kurang study ni study...yg kuat study ni akan ckp
"waaaa,,, rajinnya,,"

apa korang rasa... msti korang rasa nk tutup buku kn...
ermmm.... ni la jdnya bila org mula rajin, lain plak tegurnya...

sebelum tuh,,, aku nk ucap gud luck utk korang yer...
citer ni jgn amik ati la kepada sapa2 terasa...hahaha...
sbb aku pn byk banyak pengalaman tntng nih...
kejamnya aku...


0 Komen:

Post a Comment

Komen jer...Jangan Malu..Heee